שם המשחק באמזון הוא המרות הרי התמונה הראשית היא הדבר הראשון שלקוחות רואים ותמונה זו תקבע אם הלקוח לוחץ על המוצר שלכם
או של המתחרים לכן חשוב לייצר תמונה מיוחדת שתגרום לקונה לעצור לרגע ולראות מה יש לכם להציע ולסקרן אותו.
התמונות התומכות חשובות לא פחות. אני מציע לנצל את כל האופציות שאמזון מאפשרת לנו ולהוסיף עד 9 תמונות יחד עם וידאו.
ובכך יהיה ניתן להציג את המוצר בדרכים שונות ולעודד את פעולת הרכישה של הלקוח.
בתמונות האלה נשלב תמונות אינפוגרפיקה, צילום מקצועי של תמונות אווירה ותמונות מאקרו,
בכדי להדגיש את המאפיינים החשובים והבולטים בו כמו טקסטורה, חומרים מיוחדים, איכות בנייה וסוג הגימור.
מיוחד יותר מהמתחרים זה בעצם מה שכולם שואפים אליו. אז איך עושים את זה?
כדי לבלוט ולמשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים באמזון, חשוב לספק כמה שיותר מידע וויזואלי בתמונות המוצר שלכם.
בכדי להמחיש את תועלת השימוש בו בצורה הטובה ביותר.
לכן נבצע יחד שיחת טלפון מקדימה בכדי להבין מה הם המאפיינים שמייחדים את המוצר שלכם.
כאלה שלמתחרים שלכם אין ובכך נוכל להגיע ליותר המרות מכירה ובסוף לרווח גדול יותר עבורכם.
חשוב לזכור צילום מוצרים לאמזון היא משימה שדורשת הבנה ידע והרבה ניסיון.
הסטודיו שלי עוזר למספר רב של מוכרים להגיע ליעדי המכירות שלהם בהצלחה רבה.
אז בואו נהיה בקשר ונרים את הליסט שלכם הכי גבוה שאפשר.
הכותב הוא מתן אביב צלם מוצרים ואוכל מקצועי.
שיחת טלפון ראשונה בה נבין יחד מה הם הצרכים של העסק שלכם ולאחר תיאום ציפיות נחליט על הקונספט המתאים ביותר לצילום
קבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית, אישור ההצעה במייל ולאחר מכן שליחת המוצרים לסטודיו להתחלת עבודה (בפעמים מסוימות הצילומים יתבצעו בשטח החברה)
קבלת התמונות לאחר עיבוד ריטוש ועריכה בלינק פרטי ונוח להורדה בסוף התהליך תיאום איסוף של המוצרים מהסטודיו