צילום אוכל - תמונה אחת שווה אלף ביסים

במהלך השנים, צילום אוכל התפתח מאוד ואמנות צילום האוכל התרחבה עקב עליית הרשתות החברתיות, כמו גם הבקשות ל – צלם אוכל כיום יש למעלה מ-10 מיליון צפיות מדי חודש בפינטרסט בלבד.


כדי לשפר את המיתוג והשיווק שלכם, להגדיל מכירות ולמשוך לקוחות חדשים, חשוב להשקיע. צילום אוכל איכותי
ומקצועי יפנה ישירות ללקוחות שלכם, ויגרום להם לרצות לטעום את האוכל וגם לקבל החלטות בעת ההזמנה.
בעזרת צילומי אוכל מקצועיים תוכלו להעביר מסר משמעותי ולחזק את זהות המותג. רוב המסעדות כיום מתמודדות
עם תחרות חזקה. צילום טוב הוא אחד הכלים הבסיסיים והחשובים לשיווק באינטרנט ולהשגת יתרון תחרותי.
צלם אוכל מקצועי מבין איך לגרום לאוכל להיראות טוב מול המצלמה לכן חשוב להבין שבעולם התחרותי לבחירת
הצלם תהיה השפעה גדולה על אסטרטגיית המיתוג שלכם.
המסעדה שלכם היא מקום שאליו אנשים באים לאכול ולבלות. העברת מסר על איכות וסגנון חיים מוסיפה ערך למותג. וכדי להשיג זאת, צריך להגיע מוכנים ליום הצילום עם רשימת מנות מסודרת, להכין את צוות העובדים לקראת יום הצילום, להביא ניצבים במידת הצורך ולספק רפרנסים כלליים שיתוו את הסגנון שאליו נשאף להגיע.

החשיבות של צילום אוכל איכותי

1.ההזדמנות לספר את הסיפור שלכם.

במהלך יום הצילום תקבלו הזדמנויות שונות לספר יותר על המותג שלכם דברים כמו קומפוזיציה, תאורה וסטיילינג
משחקים תפקיד גדול ביצירת שפה ייחודית למותג. צלם מקצועי מבין את ההיבטים השונים בכל הנוגע ליצירת תוכן
מסוג זה.

2.תמונות גדולות מגדילות את המכירות.

כאשר תשקיעו בצילום מקצועי, זה יעזור לכם להגדיל את המכירות. כאשר אתם עושים שימוש בתמונות איכותיות
המדגישות מספר מנות פופולריות בתפריט שלכם, סביר מאוד שהלקוחות יזמינו אותן. זה חשוב מאוד לתפריטים
מקוונים בימינו. מחקרים מראים גם שמסעדות רבות שעברו מתפריטי טקסט מסורתיים לתפריטים מבוססי תמונות
בפלטפורמות הזמנה מקוונות ראו עלייה במכירות.

3.תנו לצוות שלכם לספר סיפור.

סיפור הוא דרך מצוינת למשוך לקוחות ולערב אותם עם המותג שלכם מבחינה רגשית. צלם אוכל מקצועי יכול לצלם
את השף שלכם מצלחת ומכין את הסרוויס לערב, תמונות מסוג זה יוסיפו מגע אישי למותג.

4.יותר מעורבות.

עובדה ידועה היא ששימוש בתמונות, במיוחד במדיה החברתית משפר אוטומטית את המעורבות. ככל שיהיה לכם
בנק גדול של תמונות איכותיות שתוכלו להשתמש בהן שוב ושוב בקמפיינים השיווקיים שלכם באינטרנט, תקבלו
מעורבות צרכנים גדולה יותר.

5.תמונות נוטים לזכור יותר.

מחקרים מראים שרוב האנשים זוכרים בסך הכל 10% מהמידע שהם קוראים בבלוגים או באתרים. אבל כשהם רואים
תמונה, הם בדרך כלל זוכרים כ-60%, מה שגורם להם גם לזכור את התוכן הקשור אליה. כך לקוחות יוכלו לזהות יותר
בקלות את המותג שלכם.
צילום אוכל יכול להיות אסטרטגיה מושלמת לחיזוק מותג, שאם עוקבים אחריה בצורה מסודרת היא יכולה לגרום לכם להתבלט מעל השאר.

6.בניית אמון וביטחון.

תמונות באיכות מקצועית מספקות תפיסה חיובית ורחבה לקהל היעד שלכם. חברו את זה עם עקביות וקוהרנטיות וכל
זה עוזר לבנות אמון עם הקהל שלכם. אם אנשים אוהבים את מה שאתם מפרסם אז הם יתעניינו מספיק כדי לראות
עוד, ימשיכו לעקוב וגם לבצע הזמנה.

לסיכום היתרונות העיקריים של העסקת צלם אוכל מקצועי

היום לקוחות רבים מקבלים החלטה איפה לאכול דרך האינסטגרם. לתמונות יש כוח. שיתוף תמונות וסריקת דפים
מובילה לשיפוט מהיר על סמך הנראות שלכם ברשת.
בעידן בו התדמית שלכם היא העיקר, צילומי אוכל וסטיילינג מקצועיים בדיוק כמו צילום מוצרים הם תנאי הכרחי לנוכחות מצליחה ברשת
ולמותג מזון משגשג. השקעה בצלם אוכל מקצועי, המסוגל ליצור תמונות יוצאות דופן עבור העסק שלכם, עשויה
להביא למשיכת לקוחות והמרה גבוהות יותר.

הכותב הוא מתן אביב צלם מוצרים ואוכל מקצועי.

שלב ראשון

שיחת טלפון ראשונה בה נבין יחד מה הם הצרכים של העסק שלכם ולאחר תיאום ציפיות נחליט על הקונספט המתאים ביותר לצילום

שלב שני

קבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית, אישור ההצעה במייל ולאחר מכן שליחת המוצרים לסטודיו להתחלת עבודה (בפעמים מסוימות הצילומים יתבצעו בשטח החברה)

שלב שלישי

קבלת התמונות לאחר עיבוד ריטוש ועריכה בלינק פרטי ונוח להורדה בסוף התהליך תיאום איסוף של המוצרים מהסטודיו