צילום פקשוטים לאתרי אינטרנט הוא צילום למטרות מסחריות. הצלם מציג את המוצרים באור הטוב ביותר כך שהם יראו מושכים איכותיים ובעלי ערך עבור הקונים באתר. צילום מוצר יכול לשמש עבור קמפיינים שיווקיים, כמו גם דפי מוצר וגם פוסטים ברשתות חברתיות.
המונח צילום מוצרים לאתרי אינטרנט נועד כדי לתאר צילום מוצר שבו התמונות צולמו עבור חנויות מכירה. מכיוון שלקונים מקוונים אין את היתרון לראות את המוצר במציאות, הם מסתמכים על תמונת כדי להחליט אם לקנות את המוצר שלכם. אם אתם רוצים להגדיל מכירות, השקעה בתמונת מסחר אלקטרוני היא חיונית עבור העסק שלכם.
הם מספקים ללקוחות שלך תמונה ברורה של מה שהם מצפים לקבל.
תמונה באיכות גבוהה מרמזת שהמוצר שלך איכותי זה יוצר רושם ראשוני טוב של המותג שלכם.
אתם מעוררים אמון אצל הלקוחות שלכם ובכך מאפשר להם לקנות באתר שלכם בביטחון גדול יותר.
תמונות פקשוטים איכותיות הן דרך מצוינת לבסס את זהות המותג שלכם.
תמונות מוצר מגדילות את המיצוב שלכם בשוק בו אתם פועלים.
צילום מוצרים בקונספט מותאם אישית הוא הרבה יותר מועיל לקניית תמונות באתרי "סטוק" – בצורה זאת תוכלו להבליט את יתרונות המוצר הערך והאיכות.
צילום מוצר טוב הוא בעל סיכוי של 40% יותר לשיתוף בחשבונות המדיה החברתית. הוא לא רק מגדיל את שיעור ההמרה שלכם, אלא הוא מספק לך חשיפה מוגברת למותג. לפי HubSpot, תוכן צילום הוא השיטה הפופולרית ביותר למעורבות צרכנים.
75% מהקונים המקוונים מסתמכים על תמונת מוצר כדי לקבל החלטה. מדובר בכמות עצומה של לקוחות שמסתמכים על תמונות מוצר – ללא צילום מוצרים לאתרי אינטרנט, דמיינו את שלושת רבעי הלקוחות שאתם מפסידים.
השקעה בצילום מוצרים (פקשוטים) עבור אתר המכירות שלכם היא אחת ההחלטה עסקית חשובה ביותר. לא רק שתראו את שיעור ההמרה שלכם משתפר, תוכלו לראות שיפור משמעותי במסעות הפרסום השיווקיים עם תמונות מותאמות אישית, להדגיש את האיכות והערך של המוצרים שלכם, לבסס את זהות המותג ולמשוך לקוחות חדשים.פקשוטים
שיחת טלפון ראשונה בה נבין יחד מה הם הצרכים של העסק שלכם ולאחר תיאום ציפיות נחליט על הקונספט המתאים ביותר לצילום
קבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית, אישור ההצעה במייל ולאחר מכן שליחת המוצרים לסטודיו להתחלת עבודה (בפעמים מסוימות הצילומים יתבצעו בשטח החברה)
קבלת התמונות לאחר עיבוד ריטוש ועריכה בלינק פרטי ונוח להורדה בסוף התהליך תיאום איסוף של המוצרים מהסטודיו