לייצר תמונות שמוכרות יותר – צילום מוצרים

בואו נדבר על צילום מוצרים ואווירה

אחד מכללי המפתח בעולם המכירות והשיווק הוא לא למכור מוצר, אלא לספר סיפור.
אנחנו לא קונים יותר מוצרים, אלא תחושות וחוויות. המשמעות היא שאם הלקוח לא חש שהוא יקבל ערך, סיפור או חוויה מהמוצר שלנו, הוא פשוט לא יקנה אותו.
אז איך נגרום ללקוחות שלכם להתאהב במוצר שאתם מציעים ממבט ראשון? ניצור אווירה מיוחדת באמצעות קומפוזיציה נכונה ושליטה בתאורה באמצעות כלים שונים.
מה שחשוב לדעת הוא שתוכן וויזואלי איכותי יוסיף אווירה לעסק שלכם – הכל על צילום מוצרים שמעביר את המסר.

תמונה שמייצרת רגש

אחד הדברים המרגשים ביותר בצילום מוצרים הוא שניתן להעביר רגשות שונים באמצעותו. אנחנו יכולים לגרום ללקוח לחייך, לצחוק, להיגעל או להתרגש. ככה או ככה, בכל אחת מהאפשרויות – אנחנו גורמים לו לחוש רגש מסוים, שעוזר לנו לספר את הסיפור העסקי שלנו.
לכל מותג יש אישיות, סגנון וכריזמה מסוימת. באמצעות צילום בצורה הנכונה, נוכל לספר את הסיפור שלכם ללקוחות, בלי לבלבל אותם עם כמויות בלתי נגמרות של מילים.
נוכל לחבר את הלקוחות שלנו לתחושה, סיפור או רגש. זהו עולם עם אין סוף אפשרויות צילום נכון ומדויק יכול לעזור לנו להציג קשת רחבה של רגשות בפריים אחד.

לתפוס את תשומת לב הלקוח

בעולם שבו יש יותר חנויות אונליין מחנויות פיזיות, אנחנו צריכים לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות וכמה שיותר מהר. נכון, יכול להיות שיש לנו בידיים מוצר מעולה ואיכותי שאנחנו מאמינים בו בכל ליבנו. אבל איך נעביר את המסר ללקוחות? ראשית, אנחנו צריכים לעשות את זה מהר. שנית, אנחנו חייבים לעשות את זה כמה שיותר מקצועי.
כדי למצב את המותג שלכם ולהגביר את כוונת הקניה של הצרכן, אנחנו צריכים למשוך את תשומת לבו, באמצעות הפרטים הקטנים ביותר. לקוח הקצה שמגיע לחנות אונליין, חייב לראות תמונות מעולות של המוצרים, ברזולוציה גבוהה, תאורה איכותית וזווית מדויקת. התמונה לא צריכה להראות את המוצר בלבד, אלא להעביר את כל החוויה השלמה: תמונה טובה תעביר את המרקם, התחושה, השימוש והרגש שהמוצר מספק מעצם השימוש בו.

צילום מוצרים, הסוד הוא בניואנסים הקטנים

כדי להעלות את המוצר שלנו רמה, אנחנו לא יכולים פשוט לצלם אותו ולקוות שזה יצליח. אחד הסודות החשובים ביותר שכל צלם מכיר ויודע, הוא שכל פרט ופרט בתמונה הוא חשוב.
בצילומי אווירה אנחנו לא יוצרים רק תמונת מוצר פשוטה, אלא מייצרים חוויה שלמה. כזו שהצרכן יסתכל עליה וכל מה שהוא ירצה להגיד זה "ואו!" או לפחות "אני רוצה את זה!".
פריים מושלם מורכב מהרבה מאוד פרטים חיבורים וצבעים. בסופו של דבר, הפריים כולו גורם ללקוח הצופה בתמונה לחוש תוך שניות בודדות את ההרגשה שיקבל באמצעות השימוש במוצר.
אנחנו רוצים לגרום ללקוחות שלנו להיעצר בזמן שהם גוללים ובוהים בעשרות מוצרים אחרים אונליין, כשבסופו של דבר נרצה שהם יזכרו את המוצר שהם ראו. כדי לעשות את זה, אנחנו זקוקים לתמונות הטובות והיצירתיות ביותר שיבדלו אתכם מעסקים מתחרים.

ניגש לעבודה

איך שלא נסתכל על זה, צילום מוצרים ואוכל זהו אתגר לא פשוט. אנחנו כל כך רוצים לספר ללקוח מי אנחנו, להעביר לו את המסר, לגרום לו להצטרף אלינו.
סוד ההצלחה טמון במילה אחת: רגש. כדי לספק את הרגש ללקוח, הצלם נדרש ליצירתיות, מיומנות, חשיבה מחוץ לקופסה ודיוק.
נישה מעט שונה אבל מאוד דומה לצילום מוצרים היא צילום מוצרים לאמזון מאמר הבא נפרט את את כל הדגשים וההנחיות שיש לקחת בחשבון לפני תחילת יום הצילום.

הכותב הוא מתן אביב צלם מוצרים ואוכל מקצועי.

שלב ראשון

שיחת טלפון ראשונה בה נבין יחד מה הם הצרכים של העסק שלכם ולאחר תיאום ציפיות נחליט על הקונספט המתאים ביותר לצילום

שלב שני

קבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית, אישור ההצעה במייל ולאחר מכן שליחת המוצרים לסטודיו להתחלת עבודה (בפעמים מסוימות הצילומים יתבצעו בשטח החברה)

שלב שלישי

קבלת התמונות לאחר עיבוד ריטוש ועריכה בלינק פרטי ונוח להורדה בסוף התהליך תיאום איסוף של המוצרים מהסטודיו