החשיבות של צילום פקשוט באתרי מכירה

נתחיל קודם מהגדרה נכונה :

צילום פקשוט (צילום חבילה)
הוא סגנון צילום המציג מוצר (עם או בלי האריזה שלו) על רקע לבן באופן שניתן להשתמש
בו לפרסום המוצר בצורה מדויקת ככל האפשר
.

 

10 השניות הראשונות של ביקור בדף
אינטרנט הן קריטיות להחלטת הצרכן להישאר או לעזוב. הקונים מקבלים את הרושם הראשוני
שלהם תוך שניות בלבד, כך שהצגת מוצר מושך תשומת לב וצילום מקצועי הוא חיוני כשמדובר
במכירה מקוונת.

מדוע צילום פקשוט חשוב כל כך אתם
שואלים?

המוח האנושי מגיב לתמונות הרבה יותר
מהר מאשר למילים.

אנחנו זוכרים 80% ממה שאנחנו רואים,
20% ממה שאנחנו קוראים ו-10% ממה שאנחנו שומעים.

יותר מ-75% מהקונים במסחר אלקטרוני
אומרים שתמונות המוצר משפיעות על ההחלטה אם לקנות מוצר באינטרנט או לא.

אחד מכל שני משתמשי אינטרנט לא ישקיעו
יותר מ-15 שניות בקריאת תוכן טקסט. אנחנו באופן טבעי נמשכים יותר לוויזואלי.

מטרתו היא לחשוף בפני הלקוחות
הפוטנציאליים שלכם איך המוצר נראה במציאות.

כמו שאני אוהב להגיד

"תמונות איכותיות ימכרו את
המוצרים שלכם טוב יותר מכל שיחת מכירה".

פקשוט הוא גם כלי מצוין, אם לא הטוב
ביותר, כדי להגביר ולהגדיל מכירות באתרי מסחר האלקטרונים.

תמונות טובות זו הסיבה שהשקעה בוויזואליות
איכותית היא לא רק השקעה מצוינת עבור מותגים אלא גם השקעה ניתנת למדידה עם החזר
ROI לטווח קצר.

 

תמונות טובות מפחיתות החזרות מוצרים כפי
שהוצג בפוסט הקודם, החזרות מייצרות עלויות גבוהות למוכרי מסחר אלקטרוני מכיוון
שצריכים להעביר ולעבד מוצרים שנשלחו בחזרה על ידי לקוחות. יתרה מכך, כאשר הם
מקבלים הזמנות שונות ממה שהם מצפים, הצרכנים נשארים עם תדמית שלילית בראש ויש להם
סיכוי גבוה יותר להשאיר ביקורת שלילית לאחר הרכישה. זה משפיע על האופן שבו החנות
נתפסת, ובכך משפיע על המכירות שלה ועל מערכת היחסים שלה עם ספקים ומותגים.

 

כאשר אין לכם רצון להחזיק או לשכור
חנות פיזית, תמונות איכותיות משפיעות באופן משמעותי על האופן שבו המוצרים שלכם
נתפסים ובסופו של דבר משפיעות על המכירות באתר.

חשוב לזכור תמונות איכותיות ומרשימות
של המוצרים שלכם מעוררות אמון במותג שלכם.

כי במה שהלקוחות שלכם לא יכולים לגעת
בו, הם צריכים לראות וכאשר מה שהם רואים נראה טוב, הם יהיו מוכנים גם לקנות.

 

בכל פעם שאתם מתכוונים למכור את
המוצרים שלכם או לקדם את המותגים שלכם, השקעה נכונה בתמונות אטרקטיביות ואיכותיות
צריכה להיות אחד הדברים הראשונים שאתה חושב עליהם.

 

צילום מקצועי ואיכותי מראה לקהל שלכם
שאתם מעריכים את המותג שלכם מכיוון שדאגתם להציג את המוצרים שלכם באור הטוב ביותר
שלהם לכן חיוני להקיף את עצמכם באנשי מקצוע טובים בעבודתם שיעזרו לכם במשימה.

 

לסיכום

צילום פקשוט הוא חלק חיוני מתמהיל
המיתוג שלכם, כשזה מגיע למסחר אלקטרוני, אתם צריכים לדעת שאנשים מגיבים כמוכם כשאתם
רוצים לקנות משהו באינטרנט.
.

אם יש לכם ספקות לגבי אתר מסוים  מכיוון שהוויזואליות של המוצרים בו נראית
מבולגנת, עמוסה ולא מקצועית, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחשוב אותו הדבר.

צלם מוצרים מקצועי יסדר את המוצרים שלכם
בצורה הכי אטרקטיבית ויצלם תמונה שגורמת לאנשים לרצות לדעת יותר ובסופו של דבר גם לקנות
ממכם.

הכותב הוא מתן אביב צלם מוצרים ואוכל מקצועי.

שלב ראשון

שיחת טלפון ראשונה בה נבין יחד מה הם הצרכים של העסק שלכם ולאחר תיאום ציפיות נחליט על הקונספט המתאים ביותר לצילום

שלב שני

קבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית, אישור ההצעה במייל ולאחר מכן שליחת המוצרים לסטודיו להתחלת עבודה (בפעמים מסוימות הצילומים יתבצעו בשטח החברה)

שלב שלישי

קבלת התמונות לאחר עיבוד ריטוש ועריכה בלינק פרטי ונוח להורדה בסוף התהליך תיאום איסוף של המוצרים מהסטודיו