האם אתם מחפשים דרכים לשפר את ההמרות באתר המסחר האלקטרוני שלכם? מקום מצוין להתחיל בו הוא עם צילום המוצרים שלכם.
צילום מוצרים הוא תחום שבו אף פעם לא משתלם לעשות קיצורי דרך, הם עלולים לפגוע בהצלחת האתר שלכם באופן שמשפיע ישירות על ההכנסה שלכם.
מדוע צילום מוצר כל כך חשוב?
זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל בעולם המסחר האלקטרוני, באינטרנט בכלל, צילום מוצרים הוא האמצעי המהיר והיעיל ביותר שיש לכם לקדם את המוצרים שלכם. אבל יש יתרונות רבים נוספים להשקעה בצילום המוצר שלכם.
התמונות יהיו הדבר הראשון שקונה פוטנציאלי יראה. וזאת תהיה אינדיקציה אם הם מצאו את מה שהם מחפשים.
אם הצילום שלכם חזק יותר משל המתחרים שלכם, זה ישפיע על תהליך קבלת ההחלטות של המבקרים באתר שלכם.
צילום טוב מקל על שירותי לקוחות – הוא מפחית את ההחזרים מכיוון שהלקוחות שלכם מקבלים בדיוק את מה שהם ציפו לקבל.
הגיוון ואיכות של צילומי המוצר שלכם יגדילו את הסיכויים של המותג להיות גם תוכן משותף במדיה החברתית, או אפילו בבלוגים.
התרחיש הגרוע ביותר הוא שלקוח ינחת בדף מוצר רק כדי למצוא חלל ריק אפור "אין תמונה זמינה" היכן שתמונת המוצר צריכה להיות. כדי ליהנות מהיתרונות שצילום מוצר טוב יכול להביא, חיוני שתפעלו לפי ההנחיות האלה.
איכות גבוהה
לגוף וצורתו. שימוש בדוגמנים מהווה יתרון מסוים, בעזרתם ניתן לצלם תנוחות שונות כדי לבחור את הזוויות המחמיאות ביותר למוצר שלכם.
השקפת ראיה אלטרנטיבית
נסו לשחזר את חווית הלקוח שנכנס לחנות שיכול לראות ולגעת במוצר שלכם. כמובן, הם לא יוכלו לגעת בו באמת באתר האינטרנט, אבל אפשרויות תצוגה שונות יעזרו מאוד כמו, תמונת תקריב או צבעים שונים יעזור ללקוחות בהחלטות הקנייה שלהם.
פיצ'ר זכוכית מגדלת
כשתקבלו תמונות באיכות גבוהה, לא אמורה להיות בעיה שמבקרים יראו אותן בגודל מלא או יוכלו להגדיל את התצוגה. זה יכול לעזור לבנות אמון ולהראות את הפרטים העדינים יותר של המוצרים שלך.
עקביות
יש הרבה שיקולים שצריך לעשות לגבי האופן שבו אתם מציגים את המוצרים שלכם באתר. אבל לא משנה מה החלטות שתקבלו, הפכו אותן לעקבית. באופן כללי, רצוי להציג מוצרים בצורה ברורה ככל האפשר בתמונת הראשית. לדוגמה, תמונות ראשיות על רקע לבן ללא הסחות דעת גורמות לדפי הקטגוריה שלכם להיראות מסודרים ומושכים. אם אתם גם מוסיפים תמונות חלופיות, נסו לעשות זאת בעקביות בכל המוצרים, במידת האפשר
עדכנו את התמונות שלכם
זה חשוב במיוחד עבור שירות ושימור לקוחות. בין אם אתם מוכרים אלפי מוצרים או רק אחד, וודאו שהצילום שלכם מעודכן ומייצג את המוצר שלקוח יקבל.
לסיכום
מעבר לכך שהמוצרים שלכם צריכים להראות טוב צריך להיות להם גם קשר ללקוחות שלכם.
היום מותגים מוכרים סיפור והצרכנים רוצים שהחלטת הרכישה שלהם תהיה בעלת משמעות וגם תשפיע על חייהם. כפי שכותב ג'ורג' דיב בפורבס, "ללקוחות לא באמת אכפת ממכם או מהמוצרים שלכם… אכפת להם מעצמם, ואיך המוצר שלכם עזור להם לפתור את הבעיות שלהם."
למרבה המזל, תמונות שוות אלף מילים. זה אומר שתמונה טובה יכולה לספר סיפור לא קטן. צילום אווירה מאפשר לכם להציג סיטואציות המאפשרות לקהל להתייחס למה שאתם מוכרים.
למשל אם אתם מייצרים מוצרי ניקוי, תוכלו להציג כיצד הם יכולים לעזור לשמור על בטיחות המטבח של המשפחה מפני חיידקים מזיקים. אם אתם מוכרים נעליים, תוכלו לבנות סצנה ולהראות את הנעליים משתלבות בחיי היום יום של "לקוח", בין אם מדובר בנעלי ספורט המיועדות לאורח חיים פעיל או בנעלים אלגנטיות יותר כדי לגרום לאדם להראות קלאסי.צילום מוצרים טוב יכול להציג את המותג באופן שגורם לקונים לחשוב על הסחורה או השירותים שלכם יותר מסתם מוצר הם רואים בהם חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלהם.
אז כמו שאפשר להבין מהמאמר צילום מוצרים מציע הזדמנות נפלאה להציג את המוצרים שלכם ואת העסק שלכם באור הטוב ביותר שמשפר המרות.
אז אם יש לכם אתר מסחר אלקטרוני, תדעו שהשקעת זמן ומאמץ בייצוג ויזואלי חזק של המוצרים שלך חשובה עד מאוד להצלחת העסק שלכם.
הכותב הוא מתן אביב צלם מוצרים ואוכל מקצועי.