הסודות לשדרוג ושיפור ההמרות באתר הסחר שלכם

שאלתם את עצמכם פעם עד כמה חשוב צילום מוצרים במסחר אלקטרוני?

בעולם המסחר האלקטרוני, צילום מוצר הוא המפתח. זהו אחד המרכיבים החשובים ביותר, והוא יכול לגרום לזינוק במכירות שלכם או לפגוע בהן במידה והוא מבוצע בצורה לא קפדנית.למרות שזה לא הגורם היחיד שקובע אם מישהו יבצע רכישה.

למעשה, מחקרים הראו שכ-60-90% מהחלטות הרכישה מתקבלות בצורה ויזואלית, כך שאין זה מפתיע שצילום מוצר טוב יכול להיות הגורם המכריע בין מכירה להזדמנות אבודה. הנה כמה סיבות מדוע צילום מוצר חשוב כל כך:

  • אנשים סומכים על מקורות אמינים.

    אנשים נוטים יותר לבטוח במוצר אם הם יכולים לראות אותו בבירור. צילום טוב נותן לקונים שלכם את המידע שהם צריכים על מוצר כדי לבצע רכישה.

  • צילום טוב מסייע בקידום אתרים.

    בטח שמעתם על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). בקיצור, זהו התהליך של משיכת תנועה ממנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ובינג על ידי כך שהאתר שלכם מדורג גבוה ברישומים שלהם. כאשר קונה מחפש מוצר במנוע חיפוש, הוא יראה תחילה את תמונות המוצר שלכם בתוצאות החיפוש. אם התמונות האלה משכנעות וברורות, זה יגדיל את הסיכויים שלכם שאותו אדם ילחץ על הקישור כדי לבקר באתר שלכם.

  • בניית מודעות למותג.

    לא רק שצילום מוצר טוב עוזר להגדיל את המכירות, אלא הוא גם יכול לעזור בבניית מודעות למותג. על ידי הצגת המוצרים שלכם בצורה אטרקטיבית, אתם מראים ללקוחות ששווה לקנות שוב את המוצרים שלכם. אתם יכולים גם להשתמש בצילום מוצרים כדי להציג תכונות או יתרונות מסוימים של המוצרים שלכם, מה שיעזור להגביר את המודעות למותג ואת אמון הלקוחות בחברה שלכם.

זה עשוי להפתיע אותכם לגלות שקמעונאים רבים עדיין משתמשים רק בתמונה בודדת של כל מוצר. על מנת לשפר את שיעורי ההמרה שלכם ולהפיק את המרב ממאמצי ה-SEO שלכם, חשוב לספק מידע רב ככל האפשר על המוצרים באתר על מנת לשכנע את הלקוחות שהם צריכים אותם. כלל אצבע טוב הוא שיש לפחות שש תמונות לכל מוצר הכוללת:

  • תמונה בסגנון "הירו שוט":

    תמונה גדולה המכסה ומדגישה את הפרטים החשובים ביותר. זה יכול להיות צילום מזווית נמוכה כדי להעצים את המוצר, צילום מאקרו על אלמנטים שונים שלו.זכרו גוגל ממליצה להשתמש בתמונות גדולות יותר במידת האפשר.

  • זוויות שונות:

    תצוגות שונות המחזקות את המראה והסגנון של המוצר מבלי לחזור על יותר מדי ממה שכבר נראה. לדוגמה, תוכל להציג את החזית, את החלק האחורי והצדדים של המוצר.

 

  • תמונה מוגדלת:

    תמונה בסגנון הזה עוזרת מאוד ללקוחות שלכם לראות את הפרטים הקטנים במוצר.

  • צילום "אווירה":

    תמונות בסגנון זה עוזרת לחיזוק המותג ומראות אותו בשילוב חיי היום יום של הלקוחות שלכם. זה יכול להיות צילום על שולחן חג, צילום מוצרים במשרד או אפילו בטבע הכל תלוי במותג ובמה המסר שאותו אנחנו רצים להעביר.

  • סוגי צילום:

    הסוג הנפוץ ביותר של צילום מוצרים כולל צילום פריט בודד על רקע אחיד ובשפה המקצועית "פקשוט" – לבן או צבעוני בהתאם לשימוש הסופי של התמונה. חשוב להגדיר נכון את התאורה על מנת למזער הצללות ולתפוס את הצורה, הגוון, הצבע והפירוט של המוצר. סוג זה משמש בדרך כלל עבור דף פרטי המוצר באתר שלכם.

הסוג השני של צילום מוצרים הוא בדיוק כמו שתארנו למעלה "צילום אווירה" או צילום "לייף סטייל" סוג זה של צילום מצריך סביבה רחבה יותר בשילוב של סטיילינג מקצועי, בתמונות מסוג זה המוצר אינו בהכרח הפוקוס המלא. המטרה הסופית היא ליצור הקשר ויזואלי שמעורר תחושה או תשוקה רגשית והגברת כוונת הקניה אצל הלקוחות בפוטנציאליים שלכם.

חשוב לזכור צילום מוצרים טוב ומקצועי חיוני לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני מכיוון שהוא בונה אמון עם לקוחות פוטנציאליים, עוזר להם לדמיין את השימוש במוצרים שלכם, מאותת להם שאתם רציניים לגבי העסק שלכם, ומקל על הלקוחות לבצע קניות באינטרנט. על ידי ניצול תמונות מוצרים באיכות גבוהה, אתם תראו עלייה במכירות ובמודעות למותג.

כפי שאתם יכולים לראות, צילום מוצרים הוא חלק חשוב בשיווק מוצר שמצריך ידע ומיומנות כדי לבצע אותו בהצלחה.

הכותב הוא מתן אביב צלם מוצרים ואוכל מקצועי.

שלב ראשון

שיחת טלפון ראשונה בה נבין יחד מה הם הצרכים של העסק שלכם ולאחר תיאום ציפיות נחליט על הקונספט המתאים ביותר לצילום

שלב שני

קבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית, אישור ההצעה במייל ולאחר מכן שליחת המוצרים לסטודיו להתחלת עבודה (בפעמים מסוימות הצילומים יתבצעו בשטח החברה)

שלב שלישי

קבלת התמונות לאחר עיבוד ריטוש ועריכה בלינק פרטי ונוח להורדה בסוף התהליך תיאום איסוף של המוצרים מהסטודיו