שאלתם את עצמכם פעם עד כמה חשוב צילום מוצרים במסחר אלקטרוני?

בעולם המסחר האלקטרוני, צילום מוצר הוא המפתח. זהו אחד המרכיבים החשובים ביותר, והוא יכול לגרום לזינוק במכירות שלכם או לפגוע בהן במידה והוא מבוצע בצורה לא קפדנית.למרות שזה לא הגורם היחיד שקובע אם מישהו יבצע רכישה.

למעשה, מחקרים הראו שכ-60-90% מהחלטות הרכישה מתקבלות בצורה ויזואלית, כך שאין זה מפתיע שצילום מוצר טוב יכול להיות הגורם המכריע בין מכירה להזדמנות אבודה. הנה כמה סיבות מדוע צילום מוצר חשוב כל כך:

זה עשוי להפתיע אותכם לגלות שקמעונאים רבים עדיין משתמשים רק בתמונה בודדת של כל מוצר. על מנת לשפר את שיעורי ההמרה שלכם ולהפיק את המרב ממאמצי ה-SEO שלכם, חשוב לספק מידע רב ככל האפשר על המוצרים באתר על מנת לשכנע את הלקוחות שהם צריכים אותם. כלל אצבע טוב הוא שיש לפחות שש תמונות לכל מוצר הכוללת:

 

הסוג השני של צילום מוצרים הוא בדיוק כמו שתארנו למעלה "צילום אווירה" או צילום "לייף סטייל" סוג זה של צילום מצריך סביבה רחבה יותר בשילוב של סטיילינג מקצועי, בתמונות מסוג זה המוצר אינו בהכרח הפוקוס המלא. המטרה הסופית היא ליצור הקשר ויזואלי שמעורר תחושה או תשוקה רגשית והגברת כוונת הקניה אצל הלקוחות בפוטנציאליים שלכם.

חשוב לזכור צילום מוצרים טוב ומקצועי חיוני לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני מכיוון שהוא בונה אמון עם לקוחות פוטנציאליים, עוזר להם לדמיין את השימוש במוצרים שלכם, מאותת להם שאתם רציניים לגבי העסק שלכם, ומקל על הלקוחות לבצע קניות באינטרנט. על ידי ניצול תמונות מוצרים באיכות גבוהה, אתם תראו עלייה במכירות ובמודעות למותג.

כפי שאתם יכולים לראות, צילום מוצרים הוא חלק חשוב בשיווק מוצר שמצריך ידע ומיומנות כדי לבצע אותו בהצלחה.

הכותב הוא מתן אביב צלם מוצרים ואוכל מקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *